Quartz Xtra Range


Gama
Quartz Xtra


Quartz Xtra to najwyższej jakości gama dedykowana do najnowszych silników downsizingowych w napędach spalinowych i hybrydowych.
Quartz Xtra czerpie z innowacyjnej technologii Eco-Science.
Technologia Eco-Science wydłuża żywotność silnika, zwiększa ochronę i zmniejsza zużycie paliwa. Innymi słowy, oleje silnikowe Quartz Xtra z technologią Eco-Science zarówno usuwają zanieczyszczenia i chronią silnik, jak i znacznie poprawiają ekonomiczność oraz osiągi jednostki napędowej.
Gama Quartz Xtra – (r)ewolucja w motoryzacji
Wyposażona w nową bańkę nadającą się do recyklingu.

W przypadku serii Quartz Xtra dążymy do ograniczenia zużycia plastiku poprzez stosowanie lepszych alternatyw, takich jak materiały pochodzące z recyklingu i tworzywa sztuczne nadające się do recyklingu. HDPE (polietylen o wysokiej gęstości) to najpopularniejszy rodzaj tworzywa sztucznego o wysokim stosunku wytrzymałości do gęstości. Zwykle używany do produkcji różnego rodzaju butelek i pojemników. HDPE jest również głównym składnikiem naszych puszek ze smarami.

TotalEnergies Lubrifiants rozwija się w zmieniającym się świecie i wprowadza przełomową innowację w zakresie opakowań: nową butelkę zaprojektowaną w 50% z plastiku pochodzącego z recyklingu i w 100% nadającego się do recyklingu tyle razy, ile to możliwe. Odpady są przetwarzane na surowce wtórne bez zmiany pierwotnej struktury materiału.
Żywice pochodzące z recyklingu pochodzą z jednostki recyklingu, w której odpady są mielone, sortowane i przetwarzane na granulki platyny (plastik z recyklingu). Te granulki z recyklingu stanowią 50% naszych innowacyjnych opakowań.
Wprowadzenie na rynek tej nowej butelki z serii Quartz Xtra produkowanej w Europie jest istotnym krokiem w kierunku stworzenia prawdziwej gospodarki o obiegu zamkniętym dla opakowań z tworzyw sztucznych. To wprowadzenie plastiku pochodzącego z recyklingu prowadzi do redukcji pierwotnego plastiku.
Quartz Xtra, (r)ewolucyjna gama aż po opakowanie!
* Butelka wykonana w 50% z plastiku pochodzącego z recyklingu i w 100% nadająca się do recyklingu: bez zakrętki.
Gama produktowa Quartz Xtra dzieli się na dwa rodzaje

Quartz Ineo Xtra dla pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF).

Quartz 9000 Xtra dla pojazdów niewyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF).
Quartz Xtra zwiększa ekonomiczność silnika.
Quartz Xtra jest najlepszym wyborem dla silników spalinowych w hybrydowych układach napędowych.
Wymagania dotyczące gamy Quartz Xtra należą do najbardziej rygorystycznych.
Gama Quartz Xtra charakteryzuje się niską lepkością i wyjątkowym wpływem na ekonomiczność silnika. To sprawia, że oleje z tej gamy odpowiadają najnowszym silnikom spalinowym w samochodach hybrydowych.

Stosowalny w silniku spalinowym samochodu hybrydowego

„Xtra” ekonomiczność silnika1

Lepkość 0W-20 lub niższa

Oleje typu Low-SAPS
(oraz Normal Saps)

Aprobaty OEM2

Optymalna ochrona przed utlenianiem oleju
1 Obniżenie zużycia paliwa do 4,01%, na podstawie testu ACEA M111. Test wykonano na oleju Quartz Ineo Xtra Dynamics 0W-20
2 Producent oryginalnego wyposażenia
Odkryj naszą najnowszą game Quartz Xtra na wideo
Quartz Xtra obniża zużycie paliwa.
Quartz Xtra jest najlepszym wyborem dla silników spalinowych w pojeździe hybrydowym.
Produkty Quartz Xtra, wybierz swoje!
Produkty Quartz Ineo Xtra | Cechy | Specyfikacje międzynarodowe | Homologacje OEM (Producent Oryginalnego Wyposażenia) |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa handlowa produktu | Wskaźnik Lepkości | Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ACEA | API | ILSAC | Zatwierdzenia | Spełnia wymagania |
Quartz Ineo Xtra Dynamics |
0W-20 | ![]() |
![]() |
![]() |
C5 | SN-RC | GF-5 | Silniki ASTON MARTIN Twin Turbo V12 BMW LL-17 FE+ (wstecznie kompatybilny BMW LL-14FE+) |
Nadaje się do Forda WSS-M2C952-A1 |
nowośćQuartz Ineo Xtra EC6 |
![]() |
![]() |
![]() |
C6, C5 | API SP+RC | GF-6A | Mercedes-Benz - zatwierdzony 229.72 (wstecznie kompatybilny 229.71)
Opel/Vauxhall OV 040 1547 - A20 Ford WSS-M2C947-B1 Ford WSS-M2C962-A1 Jaguar Land Rover STJLR 03.5006 Volvo VCC RBS0-2AE |
Fiat 9.55535-GSX
Chrysler MS-12145 |
|
Quartz Ineo Xtra First |
![]() |
![]() |
![]() |
C5 | - | - | PSA B71 2010 | Fiat 9.55535-DM1 | |
Quartz Ineo Xtra Long Life |
![]() |
![]() |
![]() |
C5 | SN Plus | - | VW 508.00/509.00
Porsche C20 |
- | |
Quartz Ineo Xtra V-Drive |
![]() |
![]() |
![]() |
C5 | SN/CF | - | Volvo VCC RBS0-2AE | - | |
nowośćQuartz Ineo Xtra FDE |
![]() |
![]() |
![]() |
C6, C5 | SP | - | Dexos D
Mercedes-Benz - zatwierdzony 229.71 Opel/Vauxhall OV 040 1547 - A20 Ford WSS-M2C952-A1 Jaguar Land Rover STJLR 03-5006 |
- |
Produkty Quartz Ineo Xtra
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C5 | SN-RC | GF-5 |
Zatwierdzenia |
---|
Silniki ASTON MARTIN Twin Turbo V12
BMW LL-17 FE+ (wstecznie kompatybilny BMW LL-14FE+) |
Spełnia wymagania |
---|
Nadaje się do Ford WSS-M2C952-A1 |
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C6, C5 | API SP+RC | GF-6A |
Zatwierdzenia |
---|
Mercedes-Benz - zatwierdzony 229.72 (wstecznie kompatybilny 229.71)
Opel/Vauxhall OV 040 1547 - A20 Ford WSS-M2C947-B1 Ford WSS-M2C962-A1 Jaguar Land Rover STJLR 03.5006 Volvo VCC RBS0-2AE |
Spełnia wymagania |
---|
Fiat 9.55535-GSX
Chrysler MS-12145 |
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C5 | - | - |
Zatwierdzenia |
---|
PSA B71 2010 |
Spełnia wymagania |
---|
Fiat 9.55535-DM1 |
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C5 | SN Plus | - |
Zatwierdzenia |
---|
VW 508.00/509.00 Porsche C20 |
Spełnia wymagania |
---|
- |
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C5 | SN/CF | - |
Zatwierdzenia |
---|
Volvo VCC RBS0-2AE |
Spełnia wymagania |
---|
- |
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-20 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | Low-SAPS | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
ACEA | API | ILSAC | ||
---|---|---|---|---|
C6, C5 | SP | - |
Zatwierdzenia |
---|
Dexos D
Mercedes-Benz - zatwierdzony 229.71 Opel/Vauxhall OV 040 1547 - A20 Ford WSS-M2C952-A1 Jaguar Land Rover STJLR 03-5006 |
Spełnia wymagania |
---|
- |
Quartz 9000 Xtra Products | Cechy | Specyfikacje międzynarodowe | Homologacje OEM (Producent Oryginalnego Wyposażenia) |
|||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa handlowa produktu | Wskaźnik lepkości | Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | API | ILSAC | JASO | Zatwierdzenia | Spełnia wymagania |
Quartz 9000 Xtra Future XT |
0W-16 | ![]() |
![]() |
SP | GF-6B | - | - | Nadaje się do Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, Mazda |
Quartz 9000 Xtra Products
Wskaźnik lepkości |
---|
0W-16 |
Zaawansowana technologia syntetyczna | Xtra oszczędność paliwa | |
---|---|---|
![]() |
![]() |
API | ILSAC | JASO | ||
---|---|---|---|---|
SP | GF-6B | - |
Zatwierdzenia |
---|
- |
Spełnia wymagania |
---|
Nadaje się do Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, Mazda |

Etykieta Ecosolutions od TotalEnergies:
62% produktów z gamy Quartz Xtra
nosi etykietę Ecosolutions, która jest certyfikowana przez niezależny organ w oparciu o niezwykle rygorystyczne specyfikacje i procesy produkcyjne.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ecosolutions.totalenergies.com