19/09/2022 Artykuły
Jesper Rosenkrans nowym Dyrektorem Generalnym TotalEnergies Marketing Polska
Warszawa, Polska – Jesper Rosenkrans objął stanowisko Dyrektora Generalnego TotalEnergies Marketing Polska. Jego poprzednik, Nicolas Leblond, został mianowany nowym Dyrektorem Generalnym TotalEnergies w Luksemburgu.
Jesper Rosenkrans ma duże doświadczenie w branży energetycznej. Już podczas studiów magisterskich z ekonomii rozpoczął swoją karierę zawodową w duńskim Ministerstwie Finansów. Następnie dołączył do A.P. Møller-Mærsk, gdzie przez 10 lat zajmował szereg stanowisk związanych z rozwojem biznesu, handlem i zarządzaniem. Jesper Rosenkrans dołączył do TotalEnergies w 2018 roku, gdzie kierował zespołem handlowców i operatorów odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu paliw morskich dla Europy i Afryki. W 2019 roku przeniósł się do Singapuru, aby przejąć globalną odpowiedzialność handlową za TotalEnergies Marine Fuels. Tam nadzorował znaczącą transformację podmiotu, której celem było wsparcie dekarbonizacji żeglugi.
Obecnie rozpoczyna nowy rozdział kariery jako Dyrektor Generalny TotalEnergies Marketing Polska, gdzie odpowiada za rynek polski i bałtycki.
Jako globalna firma multi-energetyczna, TotalEnergies dąży do zapewnienia niezawodnej, przystępnej cenowo i czystej energii jak największej liczbie osób, zgodnie z ogłoszoną w maju 2021 roku strategią transformacji energetycznej.
„Polska wciąż będzie odgrywać ważną rolę w strategii transformacji energetycznej TotalEnergies. Nasza dotychczasowa aktywność w Polsce związana z rynkiem motoryzacyjnych i przemysłowych środków smarnych pozostaje integralną częścią naszej działalności w przyszłości. Jesteśmy podekscytowani planami wzmocnienia również innych obszarów, w tym energii ze źródeł odnawialnych. Cieszymy się, że będziemy mogli przyczynić się do transformacji energetycznej w Polsce, koncentrując się jednocześnie na dostarczaniu wartościowych produktów i usług dla naszych klientów” – dodał Jesper Rosenkrans.
Zapraszamy na wywiad z nowym Dyrektorem Generalnym TotalEnergies Marketing Polska. Jesper Rosenkrans przybliży nam swoją sylwetkę, doświadczenie zawodowe, jak również przedstawi strategię TotalEnergies w zakresie transformacji energetycznej oraz roli jaką Polska ma w niej do odegrania.