Rubia Tir
Z technologią Pro-Efficient

Ochrona zatwierdzona przez profesjonalistów, dla maksymalnej sprawności
Produkty Rubia TIR są zatwierdzone przez producentów pojazdów ciężarowych dla zdecydowanej większości istniejących parków pojazdów ciężarowych, z bardzo szerokim zakresem od najbardziej wymagających silników EURO VI do konwencjonalnych silników EURO III. Technologia Pro-Efficient, opracowana przez zespoły badawczo-rozwojowe TotalEnergies, chroni i poprawia sprawność profesjonalnych silników, zapewniając zmniejszone zużycie mechaniczne i wydłużone okresy między wymianami oleju. Oznacza to dłuższą żywotność silnika, mniej awarii i niższe koszty konserwacji. Innymi słowy, większą wydajność i rentowność Twojej firmy.
Produkty Rubia TIR z technologią Pro-Efficient tworzą na powierzchniach metalowych odporną warstwę ochronną, unikając bezpośredniego kontaktu między ruchomymi częściami silnika, a w ten sposób minimalizując zużycie mechaniczne. Dzięki odpowiedniej kombinacji wyjątkowo odpornych cząsteczek ochronnych i modyfikatorów lepkości technologia Pro-Efficient pomaga utrzymać nienaruszony film olejowy nawet w ekstremalnych warunkach, co przekłada się na dłuższą żywotność silnika.
Do 81% mniejsze zużycie mechaniczne w porównaniu z limitami branżowymi ACEA E4*.
Korzyści ze stosowania oleju Rubia Optima z technologią Inno-Boost
- Wydłużony czas sprawności i niższe koszty konserwacji
- Przewyższa wymogi specyfikacji API CK-4 i FA-4
- Dłuższa żywotność oleju silnikowego
- Doskonała trwałość sprzętu
Produkty Rubia Optima, opracowane w technologii Inno-Boost, zawierają odpowiednią kombinację silnych cząsteczek przeciwutleniających. Te aktywne cząsteczki hamują powstawanie rodników i utrzymują łańcuchy węglowodorowe w stanie nienaruszonym. W rezultacie lepkość oleju silnikowego pozostaje stabilna, a olej silnikowy zachowuje swoje właściwości przez dłuższy czas.
Do 76% wyższa lepkość oleju w porównaniu do norm branżowych API CK-4*.
* Test Volvo T13 (wzrost lepkości KV 40 300-360h).

Gama olejów silnikowych

Rubia TIR
z technologią Pro-Efficient
została opracowana we współpracy z profesjonalistami. Zwiększa wydajność i rentowność Twojej firmy, zapewniając doskonałą ochronę silników większości istniejących parków pojazdów ciężarowych - od silników Euro VI do Euro III.

Standardowy zakres SAPS:
- Zatwierdzony przez producentów pojazdów ciężarowych
- Zgodny z API CI-4 / CI-4+ i ACEA E4 / E7
- Doskonała ochrona przed zużyciem mechanicznym
- Dłuższa żywotność silnika
Nazwa produktu | Olej bazowy Technologia | Oszczędność paliwa | Specyfikacje międzynarodowe | Atesty OEM | OEM spełnia wymagania |
---|---|---|---|---|---|
Rubia TIR 9200 FE 5W-30 | Technologia syntetyczna | ACEA E4, E7 | DTFR 15B120 (228.5), Isuzu Zalecany smar*, Mack EO-N, MAN M 3277, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, Scania LDF-3, Voith Oil Class A | Cummins CES 20076/2077, DAF, IVECO TFE | |
Rubia TIR 8600 10W-40 | Technologia syntetyczna | ACEA E4, E7, API CF | Mack EO-N, MAN M 3277, DTFR 15B120 (228.5), Renault Trucks RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3 | DAF, Renault Trucks RXD | |
Rubia TIR 7400 15W-40 | Standardowy | ACEA E7 API CI-4/CH-4/SL | Cummins CES 20078, Mack EO-N, DTFR 15B110 (228.3), Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, Isuzu Zalecany smar * Tylko do skrzyni rozdzielczej | MAN M 3275, Caterpillar ECF-1-a, IVECO T2 E7, DAF, Scania, ISUZU |