Na ten moment sieć warsztatowa NexusAuto TotalEnergies to 120 lokalizacji na terenie kraju. Dzięki współpracy warsztaty zyskują realne korzyści biznesowe – od wzrostu konkurencyjności po stabilność operacyjną oraz finansową. Wejście do sieci co-brandowanej NexusAuto TotalEnergies to nie tylko prestiż czy rozpoznawalność marki, ale także preferencyjne warunki handlowe, zwiększone zaufanie klientów oraz lepsza pozycja względem konkurencji. Profesjonalne oznakowanie serwisu i wspólne działania marketingowe zwiększają jego widoczność oraz przyciągają nowych klientów.
Partnerzy programu korzystają również ze wsparcia promocyjnego i edukacyjnego – uczestniczą w programach lojalnościowych, akcjach sprzedażowych czy szkoleniach technicznych, a komunikację oraz współpracę z siecią ułatwia cyfrowa platforma N!Platform. Długoterminowa współpraca przekłada się na większą stabilność prowadzenia biznesu oraz transparentne zasady współpracy. Co więcej, TotalEnergies jest jedynym strategicznym dostawcą w kategorii olejów i smarów dla sieci zakupowej Nexus.
Ważnym filarem partnerstwa jest wspólna działalność edukacyjna i szkoleniowa. TotalEnergies jako strategiczny partner organizuje m.in. Akademię Quartz – cykl warsztatów i prezentacji technicznych prowadzonych przez Adama Klimka, ambasadora TotalEnergies i znanego eksperta motoryzacyjnego, oraz Andrzeja Husiatyńskiego, kierownika działu technicznego TotalEnergies. Celem jest podnoszenie kwalifikacji zespołów warsztatowych, wymiana wiedzy oraz promowanie nowoczesnych standardów obsługi klienta i serwisowania pojazdów.
26 września w Folwarku Łochów odbyła się NexusAuto TotalEnergies Conference 2025 – jedno z kluczowych wydarzeń dla niezależnych warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto. Tegoroczna edycja zgromadziła 150 przedstawicieli serwisów partnerskich. TotalEnergies, jako sponsor tytularny wydarzenia, aktywnie uczestniczył w części merytorycznej konferencji. Andrzej Husiatyński poprowadził specjalistyczne szkolenie techniczne. Na scenie wystąpił również Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o., który przybliżył zgromadzonym gościom kluczowe wartości firmy oraz jej długofalowe wsparcie dla sektora niezależnych serwisów. Druga część konferencji miała formę panelu dyskusyjnego, w którym udział wziął Adam Klimek. Rozmowa z właścicielami warsztatów dotyczyła codziennych wyzwań, z jakimi mierzy się branża oraz stała się impulsem do otwartej wymiany doświadczeń. Pokazała także, jak istotna jest współpraca w budowaniu silnej, nowoczesnej sieci.
TotalEnergies od lat angażuje się w inicjatywy wspierające profesjonalizację warsztatów oraz rozwój kompetencji technicznych ich zespołów. Cieszy nas, że wspólnie z partnerami z sieci NexusAuto tworzymy przestrzeń do rozmowy o wyzwaniach i kierunkach rozwoju całej branży.
dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o.
TotalEnergies i NexusAuto łączy wspólna misja – wspieranie niezależnych warsztatów w rozwoju oraz podnoszeniu jakości usług, z myślą o przyszłości i coraz większych oczekiwaniach klientów. Partnerstwo oparte na zaufaniu, edukacji oraz długofalowym podejściu biznesowym to przykład nowoczesnego modelu współpracy, który realnie wzmacnia konkurencyjność branży.