Forum Dni Asfaltu gromadzi przedstawicieli firm wykonawczych, administracji drogowej, ośrodków badawczych oraz dostawców technologii z całej Polski. Tegoroczna edycja skupiła się m.in. na jakości lepiszczy, planowanych inwestycjach drogowych oraz odporności infrastruktury. Marka TotalEnergies Marketing Polska była aktywnym uczestnikiem wydarzenia, również w trakcie sesji prelekcyjnych.
Podczas sesji pt. „Ślad węglowy mieszanek mineralno-asfaltowych i dekarbonizacja branży drogownictwa” Piotr Bebel, Bitumen Market Manager w TotalEnergies Marketing Polska, przedstawił prezentację „TotalEnergies – technologie wspierające transformację NET-ZERO”. W swoim wystąpieniu skupił się na strategii dotyczącej neutralności klimatycznej, zaawansowanych projektach rozwojowych oraz produktach, które wspierają redukcję emisji CO₂ i poprawę efektywności energetycznej w budownictwie drogowym.
Podczas forum przedstawiciele TotalEnergies Marketing Polska zaprezentowali flagowe produkty:
Jako firma multienergetyczna, TotalEnergies jest europejskim liderem w produkcji asfaltu modyfikowanego do budowy dróg i rozwiązań przemysłowych sprzedawanych w ponad 30 krajach. Firma prowadzi również intensywne prace badawczo-rozwojowe oraz inwestuje w technologie służące redukcji emisji, wydłużaniu żywotność nawierzchni czy zwiększaniu poziomu recyklingu. W Polsce TotalEnergies posiada specjalistyczny zakład w Ścinawie na Dolnym Śląsku, przystosowany do produkcji asfaltów modyfikowanych, w tym Styrelf®, Azalt® i Kromatis®, które zostały przedstawione podczas prezentacji.