Znajdź stację paliw TotalEnergies
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki i znajdź najbliższą stację paliw TotalEnergies!
Konieczność dostosowania się do norm związanych ze zmniejszaniem poziomu zanieczyszczeń (zwłaszcza normy Euro 6) sprawiła, że budowa pojazdów uległa istotnym zmianom. Nowe jednostki napędowe charakteryzują się coraz wyższymi wymaganiami co do jakości paliwa (wyższe poziomy temperatury i ciśnienia):
W przypadku silników benzynowych:
W przypadku silników wysokoprężnych:
1) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Testy przeprowadzone zostały w lipcu 2013 r. na silniku z wtryskiem pośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody badawczej CEC F-05-93. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu
2) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Testy przeprowadzone zostały przez zewnętrzną instytucję w lipcu 2013 r. na silniku z wtryskiem pośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody badawczej CEC F-05-93. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu.
3) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Testy przeprowadzone zostały w lipcu 2013 r. na silniku z wtryskiem bezpośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody opracowanej przez Ośrodek Badawczy TotalEnergies. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu
4) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Testy przeprowadzone zostały we wrześniu 2013 r. na silniku z wtryskiem pośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody badawczej CEC F-23-A-01. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu
5) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Wykonano kilka testów: testy przeprowadzone we wrześniu i październiku 2013 r. na silniku z wtryskiem bezpośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody badawczej CEC F-98-08 oraz testy przeprowadzone we wrześniu 2013 r. według metody opracowanej przez Ośrodek Badawczy TotalEnergies. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu.
Regularne stosowanie paliw EXCELLIUM umożliwia utrzymanie czystości układu wtrysku paliwa oraz zaworów silnika.
Poza tym paliwa EXCELLIUM chronią metalowe elementy przed korozją spowodowaną obecnością w paliwie wody (wynikającą ze skraplania się, opadów atmosferycznych czy mgły wodnej), która mogłaby uszkodzić niektóre podzespoły układu paliwowego silnika.
Zawierają one także cząsteczki, których zadaniem jest zmniejszanie tarcia pomiędzy metalowymi elementami, co pozwala na ograniczenie zużywania się wrażliwych podzespołów silnika. Twój pojazd będzie mógł pojechać dalej i dłużej.
6) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Test przeprowadzony został we wrześniu i październiku 2013 r. na silniku z wtryskiem bezpośrednim umieszczonym na stole testowym, według metody badawczej CEC F-98-08. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu.
Zanieczyszczenie silnika pojazdu może być przyczyną zwiększonego zużycia paliwa, dlatego też utrzymanie wydajności silnika wymaga zadbania o jego czystość.
Połączenie technologii polegające na jednoczesnym zastosowaniu środków czyszczących, zmniejszających tarcie oraz usprawniających proces spalania (dotyczy wyłącznie silników wysokoprężnych) umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa przez silnik.
Rzeczywiście, czy to w przypadku BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 98 EXCELLIUM czy też paliwa EXCELLIUM Diesel, poziom emisji CO2 zmniejsza się bezpośrednio dzięki mniejszemu zużyciu paliwa.
Zastosowanie paliwa EXCELLIUM DIESEL umożliwiło uzyskanie ograniczenia emisji tlenku węgla oraz niespalanych w niskich temperaturach przez wiele pojazdów węglowodorów średnio o 22% już od pierwszego zatankowania. Wykazano spadek emisji tlenku węgla (CO) o nawet 37% , niespalonych węglowodorów (HC) o nawet 39%(7).
7) W porównaniu z paliwem nie zawierającym specjalnego dodatku. Test przeprowadzony został w 2014 r. na kilku pojazdach umieszczonych na hamowni w cyklu Artemis (odzwierciedlającym przebieg uśredniony jazdy rzeczywistej) z uwzględnieniem analizy wyników uzyskanych w cyklu miejskim. Wyniki mogą różnić się w zależności od typu pojazdu.